Aivan, tässä nämä päivät kuluvat käsitöiden ja hyvien ystävien seurassa. Olin nimittäin eilen, toisena lomapäivänä, ystäväni luona. Oli mukava rupatella ja nauttia yhdessä lounasta ja päiväkahvia. Todella mukava hetki.

Afrikkalaiset kukat ovat vallanneet mun mieleni ja virkkuukoukkuni. Fassettlangat ovat niin herkulliset että mun on aivan pakko virkata kukkia. Ufot ovat edelleen tekemättä.

Välillä olen tarkka värien suhteen, mutta huomaan että lanka väri-iloitteluineen tulee tuottamaan hankaluuksia pidemmän päälle, joten nyt alkaa siitä-vaan virkkaaminen oli langan väri mikä tahansa.

Tässä ensimmäset valmiit, värikkäät kukkaset.

Ohjetta löytyy netistä mm. KÄSPAIKASSA. Tästä voi napata tekstin ohjesivulle:

http://www.kaspaikka.fi/virkkaus/virkattu_afrikkalainen_kukka.html

 

Hyvää keskiviikon päivän jatkoa kaikille.

 

 Edit-täti kuittailee: mä olen ymmärtänyt joistakin käsityöblogeista että "ufo" (tässä käsityö yhteydessä) tarkoittaisi jotakuinkin seuraavasti: Un Finised Objects.