Sateenkaari päätös mun osallistumiselle SNY 2011 kevät kierrokselle. Halusin yllättää mun Ystävää (joka lähetti mulle paketteja kevään ajan) ja kiittää niistä kaikista muistamisista. "Sateenkaari"-teema alkoi pikkuhiljaa pyörimään mielessäni ja sitä sitten lähdin työstämään innokkaasti kun salaisuudet paljastui ja sain tietää kuka oli mulle paketteja laittanut. 

Näistä langoista "sateenkaari" sitten syntyi.

ylösalaisin kuva ja silloin tämä luonnonilmiö taivaalla on jotakuinkin tämän näköinen.

Eriteltynä langat vielä tässä:

Etelä-amerikoista - Punta Yarns, Merisock lankaa - päävärinä punainen.

Wales - Colinette langat, Jitterbug sarjaa - ihan kirkas neon väritys.

Etelä-amerikoista, Perusta (mikäli oikein muistan), Heaven's hand, myöskin käsinvärjätty vihreän värinen semisolidi(?) lanka.

Ruotsista, Järbo sinisävyinen lanka.

EU:sta(mutta mikä maa?)  Dropsin lanka Fabel lilasävyt.

Näistä koostuu värikäs sateenkaari kiitospaketti Ystävälleni Katille. Oli kiva kasata tätä ja kiva että se tuli hyvin perille. Ja että ne tuottivat  iloa ja inspiraatiota tuleviksi päiviksi. Hyvää juhannuksen jatkoa ja koko kesän jatkoa Sinulle ja perheellesi.

Mukavaa viikonloppua kaikille.

Edit-täti lisää keskellä juhannusyötä: Mä siis lähetin nämä langat kiitokseksi, en vastaanottanut. Ehkä olen kirjoittanut epäselvästi. Lähetin ne mun ystävälleni joka koko kevään ajan ensin muisti minua paketeilla.