Nyt se on täällä! Se ehti kuin ehtikin ennen pääsiäistä. Tosin postiPate oli hiukan runtannut pakettia kun hän sen oli laatikkoon änkenyt. Pyysi "nätisti" anteeksi tapahtunutta, joten kaikki hyvin. Tuotteet olivat säilyneet vaikka pakettipaperi oli revennyt. Mutta asiaan.... Vallan ihana lähetys jälleen:

Ruskeaa lankaa, erisävyistä ja merkkistä. Tämä on värin ja oman vastavärin sekoituksen jälkeen syntyviä värejä, ja nyt ovat kyllä ihanaisia, kauniita ruskean sävyjä. Bambu lankaa on ollut, ei vielä neulottu siitä. Mohair lanka on uusi tuttavuus kuten myös tuo Novitan villava, joten kokeiltavaa riittää. KIITOS näista keristä! Todella monta kerää neulottovaa tai virkattavaa.

Ja väreistä musta-valkoinen on tällä kertaa "kuitattu" lautasliinojen muodossa - erittäin kätevää, juuri sopivassa muodossa mulle. Mä käytän aika paljon lautasliinoja ja nämä ovat söpöt.

Talitintti unikon tapaisessa kukassa. Hieno. Talitiainen on yksi lempparilinnuistani kaikesta yleisyydestä huolimatta. Sitä olen seuraillut pikkutytöstä asti, välillä tiiviimmin tutkaillen(jotta osaan sen sitten piirtää) ja välillä vain kuunnellen sen laulua.

Ja kortissa tervehdysviesti, missä on ihqu kuva joka on  tähän vuodenaikaan sopiva; Inge Löök on todella huumorilla maalannut tämän korttisarjan. Mulle on alkanut kertyä näitä nyt muutama 

KIITOS koko lähetyksestä Ystäväni ja voimahaleja Sinulle sinnepäin. 

Olen todella tyytyväinen ja onnellisena täällä. On ollut hienoa saada vastaanottaa "salaiset" paketit juuri Sinulta. Hyvää pääsiäisen jatkoa sinnepäin.