Tässä on hurahtanut aika eteenpäin. Waput ja äitienpäivät ollaan vietetty ja nyt vipeltää tuo työarki ja kevätpuuhat pihalla ja sisällä. Olen laittanut pari kukkapurkkia pihalle...

ja ne kuuluisat orvokit - TIETYSTI -  tällä kertaa lila-valko-hippusen keltaista värimaailmassa:

Ihanan SNY:ni lähettämistä langoista olen kutonut (minäkin, vihdoinkin) parit ekologiset tiskirätit:

Sitten mulla on vino pino isoäidin neliöitä joita en ole vielä kuvannut. Osa on puro villalankojen jämistä ja osa lappusista olen neulonut lankakeristä joita olen säästänyt jotakin tekelettä varten. Nyt niistä on tulossa muutama hartiahuivi lahjaksi, jos vaan ehdin saamaan ne valmiiksi. Purolappusista ei vielä ole kiirusta yhdistää, kun niistä tulee hartiahuivi itselleni, ovat sen verran kirjavia ettei kehtaa laittaa niitä lahjaksi kellekkään. Mutta kuvaa ja postausta niistä myöhemmin.

Kiitos SNY vierailusta ja kommenteista. Kyllä tämä yhteinen aika on mennyt nopeaan. Kohta, ihan kohta saan tietää kuka mukava Ystävä on laittanut lankoja ja muita yllätyksiä tännepäin. 

Täällä on nyt sen verran menoa ja meininkiä huushollissa, etten saa laitettua niin usein uusia postauksia tänne blogiini. Mutta palailen asiaan heti kun ehdin. Hyvää jatkoa kaikille.