Niin on viittä vaille valmis tämä Petunia huivi.

Hiukan tuunasin ohjetta pitkin matkaa jotta saisin kokoa siihen, mutta en osaa vielä sanoa onko se yhtään sen suurempi kuin ensimmäinenkään Petunia huivi. Huuhteluainekylpyä vailla on huivi. Sitten saan kuvata uudestaan koko huivin.

Mä olen uudeleen lukenut huivin ohjetta ja kyllä se ensimmäinen huivikin oli ihan sopivasti oikein ohjeen mittojen mukaan. Mutta joku siinä mättää kun ohjeen mukana olevissa kuvissa huivi riittää peittämään koko naisen selän ja mulla vaan hartiat ja vähän selkää. Jossain niinkuin jokin ei stemmaa.... siis voihan se olla minussakin se vika eli olen liian tukeva ja kurvikas. Mallinainen on sitten ehkä siro-petit ja suloinen ja ja huivi peittää koko "naisen".

Well, tämä huivi menee synttärilahjaksi anyway ja lahjan saaja on erimallinen kuin minä, niin oletus on että huivi on ihan jees hänelle. Kokonaan villalankaa oleva huivi ehkä pingottuisi hiukan enemmän, mutta kumpikaan huiveistani ei ole 100% villaa. Aioin kokeilla seuraavaa Petuniaa Purolangasta ja JawollMagic langoista ja suurentaa puikkokokoa. Tällä tavalla tulee ainakin muhkea ja tosilämmin huivi hartioille, sekin olis menossa lahjaksi...ehkä.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Viikolla tuli Toshklubin ensimmäinen lankalähetyskin.

Merinovillaa ja kuulemma vääränväristä. Ihan mielenkiintoinen sävytys tässä on, nyt vaan joutaa olla varastossa kunnes saan aikaa neuloa siitä jotain. Vielä odottelen jännityksellä mitä klubin viimeisessä lähetyksestä löytyy, nimittäin jäi lankoja uupumaan ja klubiemännät lupasivat laittaa tulemaan kunhan saavat ne toimittajalta.

Tässä sitä vietetään pari päivää syyslomaa... olen yrittänyt laittaa pihaa kuntoon talvea varten ja sisällä taas siirtänyt tavaroita paikasta toiseen. Ja nyt eikun neulomaan. 

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille.