Sattuipa somasti. Mulla on meneillään seuraava neuleprojekti punaisena ja punaista oli kansikuvassakin Suuri Käsityölehdessä. Niinpä niin.... Feather&Fan ohjeella tikuttelen nyt hartiahuivin. Yksivärisenä niinkuin "lupasin" sen olevan. Dropsin lankaa puuvilla&viskoosi sekoitetta ja aika mukavasti menee. Lanka sinällään on löyhällä kierteellä joten sen kanssa saa olla varpaillaan ettei liiemmin "halkaise" lankaa neulottaessa. Kerässä on reilu 100m ja siitä syntyy liian vähän pituutta huiviin kerästä, joten olen hiukan huolissani josko saan tarpeeksi pitkän huivin mun viidestätoista (15) kerästä. Enempää ei lähilankakaupassa ollut, en kyllä kysynyt josko tilaisivat lisää. Tässä vaiheessa olen nyt:

Uusin Käsityölehti:

Tässä on pari mielenkiintoista neulottavaa. Ja kokeiltava on sukkien tekoa näillä kantapääohjeilla joita oli ihan kivasti esitelty tässä numerossa. Eli sukista mä nyt innostuin.

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille.