Upea maaliskuun paketti on saapunut perille!  Vastavärit jatkuu - tällä kertaa vuorossa on punainen - vihreä väriteema.  Punainen puurasia on aivan upea! Punainen on myös silkkiunikkojen väri, vielä ovat siemenvaiheessa pussissaan. Vihreä on taasen lankakerä. Bonuksena on namipaketti kissoille, joka näytti maistuvan Kisulle erinomaisesti. Kisu kiittää ja nuolee suunpieliä hartaasti! Ja minä kiitän maukkaista pähkinöistä rusinoiden kanssa.

Syvänpunainen väri on eräs mun lemppareistani ja näin upea on tämä rasia. Erittäin kaunis ruusukoristelu maalattu kanteen, niinkuin kuvasta näkyy. Tyylikästä.

Tässä siis tuotteet rasia sisältä. Myös helpon tuntuinen huiviohje löytyi paketista, jonka perinteet löytyvät Englannista. Mun lemppari myöskin. "Feather and Fan scarf" vaikuttaisi olevan tarpeeksi selkeä ja yksinkertainen huiviohje jolla saan aikaiseksi pitkulaisen huivin (siis mulle tarpeeksi yksinkertainen ohje, on välillä ongelmia työohjeiden luetun ymmärtämisen kanssa nimittäin).  Kiitos Salainen Ystäväni, että olet nähnyt vaivaa etsiessäsi mulle perienglantilaisen neuleohjeen! 

Kokonaisuus on jälleen kerran ihana ja olen todella kiitollinen Sinusta, Ystävästäni! Olet aivan "darling" niinkuin englanniksi sanotaan.

Kiitos koko paketista ja kaikkea hyvää Sinulle salainen Ystäväni. 

Ps. tekis vähän mieli neuloa langoista lila ja vihreä ne polvenkorkuiset sukat. Raidalliset niistä silloin tulisi..... tämän laitan mietintämyssyyn nyt.