Jippii!!! Postilaatikossa oli ensimmäinen SNY lähetys! Tämä kruunasi päivän. Olin huolissani ja stressaantunut töissä -koko päivän- kun näin lumimyräkän vain jatkuvan,jatkuvan,jatkuvan..... ja aavistin mitä mulla olisi edessä kun tulen kotiin. LUMItyöt! YÖK!

Postilaatikosta löysin näin ihanan paketin. Sitä en mitenkään aavistanut.

Paketti oli säilynyt hyvin kuljetuksessa ja materiaali ei ollut ottanut itseensä kosteutta, joten kaikki pussukan sisällä oli säilynyt hyvin.

Ja sieltä löytyi ihanaa lankaa, sopivat puikot kutomiseen, kukkien siemenet ja kortti.

SNY kirjoitti kortissa paketin teemasta: vastaväripari. Ja tällä kertaa ne ovat lila/violetti (=lankakerä) ja keltainen (kukat kesällä). Upea lähetys! Niinpä, kuten hän myös kirjoitti, voin todellakin lähteä heti kutomaan vaikkapa sukkia kun mukana tuli oikeankokoiset puikot. Juuri sopivat tälle langalle ja tuon kokoisia puikkoja mulla ei aikaisemmin ollutkaan. Nappi juttu!

Mokkasukka on langan nimi ja tällä kertaa vielä erityisen hienoa lankaa. Sisältää E- ja F-vitamiinia, jojobaöljyä ja aloeveraa, joka kestää kulutusta ja on samalla pehmeää, niin muuten on. Ja ihqun väristä, eri sävyjä, kauniita. Mä sitten tykkään liukuvärjätyistä langoista ja 'pätkärääkätyn'värisistä langoista! Ne niinkuin puhuttelee mua paljon enemmän kuin yksiväriset langat. Toki ne yksivärisetkin välillä on tarpeellisia ja sopivat vaikka kuvioneuleisiin .

Kiitos! Tämä on upea lähetys.

Täällä fiilistelen kyllä hetken ennenkuin lähden kutomaan sukkia.

Ja kesällä on kokeiltava josko onnistuisin kasvattamaan muutaman 'mustasilmä susannan', joka on mulle uusi tuttavuus. Aikaisemmin en ole kokeillut näitä, nyt saan kokeilla. Kiitos, olet todellakin ahkerasti lukenut blogeista mitä puuhailen täällä maalla.

Kiitos tästä lähetyksestä SNY ja hyvää Ystävänpäivää Sinullekin!